Klachtenprocedure

Een klacht?

Onze kwaliteitscoördinator Inge

behandelt ze met de nodige zorg!

Ben je ontevreden over onze dienstverlening? Dat kan. We doen ons best om je zo goed mogelijk bij te staan en te ondersteunen. Maar niemand is perfect en ook wij maken fouten. Contacteer ons en onze kwaliteitscoördinator Inge gaat graag met je in dialoog om te zoeken naar een oplossing.

 

Wat is een klacht?
Je hebt een klacht als je ontevreden bent over iets wat wij als bijstandsorganisatie gedaan hebben. Je klacht kan ook gaan over iets wat we niet deden, maar hadden moeten doen. Een klacht moet duidelijk zijn. Daarom moet je bij een klacht je naam meegeven en duidelijk omschrijven waarover je klacht gaat. Ook noteer je de plaats en het tijdstip die aanleiding gaven tot de klacht. 

 

Hoe een klacht indienen?
Je kan je klacht indienen via dit formulier:

Stuur je liever een brief? Dat kan naar dit adres:

absoluut vzw t.a.v. Inge Wouters
Arthur Goemaerelei 66
2018 Antwerpen


Wat doen we met je klacht?
Onze kwaliteitscoördinator neemt je klacht ernstig en behandelt hem met vertrouwen. We nemen contact met je op en bespreken je klacht en de actie die we zullen ondernemen om je klacht op te lossen. Binnen de 30 werkdagen mag je het antwoord op de klacht schriftelijk verwachten. Als je de klacht tijdens het lopen van de procedure nog wil intrekken, kan je ons hiervan op de hoogte brengen per e-mail. 


Je bent alsnog ontevreden over de behandeling van je klacht?
In dat geval kan je een klacht indienen bij het VAPH.

Dankjewel voor je bericht!
We beantwoorden je vraag ze snel mogelijk.

sluit dit bericht en ga terug naar de website

Ga naar de inhoud